Dag 12 Van Citta di Castello naar Invorio

4 september 2019 - Arona, Italië

Vandaag was weer een reisdag We gingen vanuit Umbrië 500 km noordelijker Naar Invorio, noord Italië boven Milaan.

Na alles ingepakt te hebben, auto volgeladen en afscheid te hebben genomen van deze geweldige plek zijn we richting Parma gereden.

We waren rond 13.30 uur bij Parma, te laat om de binnenstad in te gaan. Lekker restaurant uitgezocht waar we voortreffelijke pizza hebben gegeten. De honden hebben hun benen gestrekt een we konden de laatste 200 km rijden. Bij Milaan was het vrij druk maar alles, mits de Italianen niet als gestoorden rijden is het prima te doen.

Aangekomen bij het huisje, Netjes en rondleiding van de woning gehad.

Wederom een mooie woning met eigen oprit een een ruimt terras + afgesloten tuin. Vanavond even langs de plaatselijke supermarkt gereden voor de eerste boodschappen en melk voor Maikel.  Zojuist al weer even gelopen met de honden en nu heerlijk op ons terras met een goede fles rood en buitenlandse kaas en een goed boek aan het bekijken wat we morgen willen doen, Word vervolgd.

1. Tinus:
    4 september 2019
    Het gaat dus goed,fijn.Hier is De zo er voor bij,af en toe een regenbui,nogal wat wind en ongeveer 20 graden,dus De herft is op komst.Groeten uit Amersfoort.
  2. Tinus:
    5 september 2019
    Alles gaat dus goed fijn.