Dag 15 19 april

20 april 2017 - Bonaire, Nederlandse Antillen

Vandaag heerlijke dag gehad! We hebben echt heerlijk geslapen! Rust, goed bed echt zalig! Daarna een top ontbijt en werden we om 10:00 uur opgehaald door een hele norse dame! Zo een moeke zeg maar alleen dan boos! De gehele weg heeft ze niks gezegd en op het kantoor wilde ze dat we nog een keer gingen betalen maar we hadden al betaald dat was moeilijk natuurlijk nou we gaan niet nog een keer betalen! Uiteindelijk was alles goed en konden we onze weg vervolgen naar de duikshop waar we een setje bril met snorkel aangeschaft hebben. De flippers nog even niet. Eerst maar zo een setje het halen is immers zo gebeurd. En het moet nog mee in de backpack!! Nou alles rond zijn we naar het toeristen gedeelte gegaan waar het water ondiep is zodat we rustig konden uitproberen en testen. Nou de snorkels zijn goed gekeurd alleen hebben we daar geen vissen gezien!! En dat terwijl Bonaire in de top 3 staat van de mooiste duik en snorkel plekken ter wereld! Morgen gaan we dus in een mooi gebied snorkelen!

Bon dias vanuit de hangmat
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tamara:
    20 april 2017
    veel plezier met snorkelen vandaag!!
  2. Tinus:
    20 april 2017