Dag 14 18 apri

19 april 2017 - Bonaire, Nederlandse Antillen

Vandaag hadden we weer een reisdag, maar eerst hebben we uitgecheckt op klein Amsterdam en afscheid genomen van onze gastvrouw Jessy. Daarna op naar de likeurstokerij van blue curacao. We kregen een privé rondleiding want er kwam om 10:00 uur een buslading met cruiseboot mensen aan. Wat leuk om te zien hoe dit gebrouwen wordt en hoe ze dingen doen, sommige dingen worden nog echt met de hand gedaan! Super leuke rondleiding gehad en afgesloten met een blue curacao cocktail! Auto ingeleverd en de taxi was al op ons aan het wachten. Wat een gezellige man, hij kletste honderd uit! Hij heeft ons afgezet bij het vliegveld, we waren vroeg dus even heerlijk een bak goede koffie gedronken en daarna ingecheckt. Inselair heeft de naam dat het vertragingen heeft en uiteindelijk vertrokken we dus ook pas om 16:30 uur! En wat doe je in de tussen tijd helemaal niks alleen hangen, lezen, plassen, kletsen! Ppfff eindelijk mochten we boarden en na een vliegtocht van 25 minuten inclusief taxiën stonden we in Bonaire. Daar aangekomen werden we opgewacht door een andere taxi en deze bracht ons naar het goood resort. Je zou eens op de website moeten kijken zo mooi is het in werkelijkheid ook!! En gemoedelijk echt heerlijk! Na een welkomsdrankje en avondeten hebben we ons gesetteld in ons laatste appartement en gaan we weer heerlijk genieten van Bonaire!

1. Danielle:
    19 april 2017
    Leuk! Ben benieuwd wat jullie van Bonaire vinden!
  2. Tamara:
    19 april 2017
    ohhhhhh ik zie hangmatten! Ik wil ook!
  3. Tinus:
    19 april 2017
    De naam is reeds voldoende :BON AIRE.! Daarbij Rust en Niet Haasten ! Manana,Manana.