Dag 5 9 april onderzeeer atlantis submarines

10 april 2017 - Oranjestad, Aruba

Vandaag is het zondag en op zondag doen de Arubanen heel weinig tot niks. Behalve de toeristische attracties en de Chinezen die hun supermarkt open hebben. Wij hadden voor vandaag om 11:00 uur een toeristische attractie gepland staan. We gingen met de onderzeeër mee duiken naar 130 feet (40 meter) diep gingen. Eerst een stuk op de boot naar de onderzeeër toe wat al een gave beleving was. Ook de minder mooie kanten zag je nu zoals de vuilnisbelt en de olieraffinaderij, maar de flamingo's zagen we ook dus we keken maar naar rechts, want dan zie je links niks! Aangekomen bij de onderzeeër gingen we allemaal aan boord en konden we duiken. We hebben super mooie vissen gezien maar ook een barracuda hebben we gezien, dit zat allemaal in het rif. Wat een wondere wereld daar beneden! Ook lagen er 3 wrakstukken op de bodem van de oceaan! Mooi om te zien, ook hoeveel leven er om de wrakken heen is. Na een uur beneden te hebben gezeten gingen we weer rustig omhoog. De volgende ploeg stond al gereed, want ze hadden 2 duiken per dag. Zo konden wij mooi zien hoe het is om een onderzeeër weer onder water te zien gaan! Nadat de onderzeeër gedoken was gingen we weer terug naar land met de boot. Het is met geen pen te beschrijven hoe geweldig deze ervaring is geweest! Daarom hebben we natuurlijk alles vastgelegd op film en foto! Daarna nog nagenietend heerlijk geluncht en gingen we doen wat alle Arubanen op zondag doen, naar het strand. Helaas was het wat bewolkt maat ach het was alsnog 28 graden!

1. Tamara:
    10 april 2017
    Haha ik zie bijna "en een foto voor Tamara... want die vraagt er elke keer om" :P . Maar dat moet echt supergaaf zijn geweest!!
  2. Danielle:
    10 april 2017
    Gaaaf super leuk!! Zit nu al jullie reisbloggen te lezen, want kwamen nog binnen op m'n oude mail.. maar fijn dat jullie het zo naar je zin hebben! Ga nog even heerlijk genieten. Ik ga naar de schoonheidsspecialiste ;-).
  3. Tinus:
    10 april 2017
    Veel is mij bekend,wij Haden geen duikboot,wel een kistje met glazen bodem !!
  4. Tinus:
    10 april 2017
    Nog naar de France pas geweest en de oude goudmijn?
  5. Tinus:
    10 april 2017
    In afwachting van meerdere reisverslagen.
  6. Monique De Jong:
    11 april 2017
    Dit was echt super gaaf om te doen! We hebben alles op film en foto staan!!!
  7. Tinus:
    11 april 2017
    Prachtig om dit alles te lezen
  8. Tinus:
    12 april 2017
    Veel plezier !
  9. Tinus:
    12 april 2017
    Op curaçao niet naar campo alegro gaan