Dag 7 bye bye Aruba Hello Curacao

12 april 2017 - Sint Michiel, Curaçao

Vandaag hadden we weer een reisdag we gingen Aruba verlaten. Na een mooie gezellige week op Aruba te hebben gehad was het nu toch echt tijd om afscheid te nemen van Hopi Caduci. De laatste spullen zijn gepakt en we hebben afscheid genomen van de eigenaren en gingen vervolgd onze auto inleveren. We waren blij dat we de dag ervoor de auto al voor een groot deel hadden afgetankd in een minder toeristisch gedeelte van Aruba. Het laatste gedeelte aftanken van de auto was namelijk even duur en we kregen veel minder benzine!!! Hoe bedoel je toerisme!!! We werden netjes op het vliegveld afgezet, want ook voor een vlucht van 45 minuten moeten we 2 uur van te voren aanwezig zijn! Alle controles door en maar weer wachten. Eindelijk konden we instappen in een fokker 50, een beleving opzicht want het is een mini vliegtuig waar 58 man in kan en heeft 2 propeller motoren wat het vliegtuig wat minder stabiel maakt als de grote vliegtuigen welke we gewend zijn. Aangekomen op het vliegveld hebben we eerst een heerlijke bak koffie gedronken! Wat kan dat toch lekker zijn na een week geen koffie te hebben gedronken! Op naar de taxi en een echte moeke heeft ons naar ons appartement gebracht. Ze moest vreselijk lachen om mijn Nederlandse uitspraak. We praten toch iets anders Nederlands dan hun hier doen. Aangekomen hebben we ons lekker geïnstalleerd. Wat gedronken, gezwommen en wat boodschappen gehaald om morgen het ontbijt te kunnen maken. Klein Amsterdam waar we zitten is erg mooi en de mensen zijn hier ook weer erg vriendelijk. We hebben hier wel veel (zwerf) honden. Zo we gaan nu op naar Willemstad de markt op!

1. Tamara:
    12 april 2017
    klinkt heerlijk relaxt! Genieten!!
  2. Tinus:
    12 april 2017
    Op naar Campo Alegro
  3. Danielle:
    13 april 2017
    Gaaaaf! Klinkt super allemaal.
  4. Tinus:
    13 april 2017